عنایتی: ‌کار فرهاد برای خداحافظی حرفه‌ای نبود/ می‌خواهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم
فرهنگی،اجتماعی
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
طراح قالب
ثامن تم
دیگر امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 95854
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


مطالب اخیر وبگاه

مهاجم تیم صبای قم گفت: دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

: عنایتی: ‌کار فرهاد برای خداحافظی حرفه‌ای نبود/ می‌خواهم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میبدما، در خصوص حضورش در تیم استقلال به جای فرهادی مجیدی گفت: در خصوص حضورم در استقلال با من هیچ صحبتی نشده است، معمولا در هر نیم‌فصل از این شایعات در مورد من زیاد شنیده می‌شود و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

عنایتی در خصوص اینکه چرا همیشه شایعه استقلالی شدن او به گوش می‌رسد هم ادامه داد: چرایش را من نمی‌دانم. تنها می‌دانم که این شایعه همیشه در موردم وجود دارد. خود من اینقدر در این باره مصاحبه انجام داده‌ام که هم خودم و هم هواداران استقلال را خسته کرده‌ام. فقط این را بدانید که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

وی افزود: البته خودم دوست دارم به استقلال باز گردم چرا که هواداران من را در کوچه و خیابان می‌بینند فقط در این باره از من سؤال می‌پرسند.

مهاجم تیم صبای قم درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هم گفت: با اینکه این خداحافظی پر حرف و حدیث بود اما باید به نظر فرهاد احترام گذاشت چرا که حتما دلیلی برای این موضوع داشته اما فکر می‌کنم اگر در فرصت خوبی می‌رفت بهتر بود چرا که هواداران می‌آمدند و بازی‌ آخر او را از نزدیک می‌دیدند. امیدوارم باشگاه استقلال برای خداحافظی باشکوه مجیدی یک بازی خوب در نظر بگیرد.

عنایتی در خصوص شایعاتی که درباره خداحافظی مجیدی هم شنیده می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه در کشور ما بر روی فوتبالیست‌ها شایعاتی زیادی می‌سازند که این بیشتر برای تخریب بازیکنان است. ساختن این شایعات کار کسانی است که از این موضوع سود می‌برند. مجیدی آنقدر تست دوپینگ داد که خودش هم از این موضوع شاکی شده بود. این وصله‌ها به فرهاد نمی‌چسبد چرا که او تا روز آخر فوتبالش شاداب و سرحال بود.

مهاجم اسبق تیم استقلال در مورد اینکه خداحافظی مجیدی در این وقت از فصل کار حرفه‌ای بود یا نه ادامه داد: از نظر حرفه‌ای به نظرم کار مجیدی کار حرفه‌ای نبود اما حتما دلیلی داشته که ما نمی‌دانیم. کنار رفتن از فوتبال برای بازیکنی که 20 سال همه چیزش فوتبال بوده سخت است و به نظرم باید در این شرایط او را درک کنیم.

مهاجم صبای قم درباره اینکه او چه زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کند هم گفت: من فعلا قصد این کار را ندارم و تا هر وقت که بتوانم بازی می‌کنم البته من این طور خداحافظی نمی‌کنم چرا که با باشگاهم قرارداد دارم و باشگاه روی من حساب کرده که با این طور خداحافظی باشگاه ضرر می‌کند.

وی در پایان گفت: البته خداحافظی مجیدی هم برای استقلال بی‌ضرر نبوده چرا که بازیکنان از نبود مجیدی ضرر می‌کنند اما امیدوارم که باشگاه در نیم فصل بازیکن جایگزین او را پیدا کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







مربوط به موضوع : <-CategoryName->
نویسنده علی زارع مهرجردی در شنبه 11 آبان 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir

موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهنگی،اجتماع





برچسب‌ها